Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

HTML doboz

A következő állomás: Budapest

zrc 2011.06.01. 02:01

 A hétvégén először látogat Magyarországra a WTCC. Mint az már ismert, az idei szezon 4 állomásaként, vagyis a 7-8. futam kerül megrendezésre a Hungaroringen.

 

Ugyan a pálya leginkább arról híres, hogy 1986 óta ad otthont a Formula-1 Magyar Nagydíjnak, de a „túraautó-szűzeknek” és a nem régen rajongóvá lett nézőknek megemlítenénk, hogy ez a pálya 10 éve egyszer már otthont adott a legrangosabb túraautó bajnokságnak. Igaz, 2001-ben az FIA még ETCC (European Touring Car Championship) néven jegyezte, hiszen a világbajnoki rangot csak később kapta meg. Azon a futamon Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo) és Roberto Colciago (Audi A4) osztozott a „Super Touring” kategória győzelmein, míg Duncan Huisman (BMW) nyerte a Super Production versenyt.

Ez előző három helyszínen a Chevrolet és Rob Huff dominanciája jellemezte az időmérőket és a futamokat egyaránt, de a Hungaroring technikás vonalvezetése és karakterisztikája már sokkal jobban feküdhet a BMW-nek és a Seatnak, mint a hosszú monzai egyenesek.

Változhatnak az erőviszonyok az által is, hogy a Seat armada két leggyorsabb pilótája, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro nálunk veti be először éles körülmények között a dízelt leváltó erőforrást. Az új szabályok szerint épített, 1.6 literes, turbós, benzines erőforrást a Sunred és a Lehmann Motorentechnik közös fejlesztése.

Mindeközben nem szabad megfeledkezni a leggyorsabb BWM pilótákról sem, mint a rutinos Tom Coronel, vagy a sikerre mindig éhes és kemény stílusú Kristian Poulsen. És kell-e még valakinek Magyarországon Michelisz Norbiról beszélni? Talán őt segíti a legtöbb tényező. Tehetségéhez nem sok pilóta ér fel a mezőnyben, az autót szépen kezdi belakni, csütörtökön még egy tesztet illesztettek be a programba Zengő Zoliékkal és talán az egyik legfontosabb: hazai pályán, remélhetőleg több tízezer magyar szurkoló előtt versenyezhet. Ezzel pedig remélhetőleg nem plusz terheket fogunk a vállára rakni, hanem segítünk neki minél jobb eredményt kiautózni a számára oly jól ismert aszfaltcsíkon.

 

 

Szólj hozzá! Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr402947679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.