Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

A következő állomás: Budapest

zrc 2011.06.01. 02:01

 A hétvégén először látogat Magyarországra a WTCC. Mint az már ismert, az idei szezon 4 állomásaként, vagyis a 7-8. futam kerül megrendezésre a Hungaroringen.

 

Ugyan a pálya leginkább arról híres, hogy 1986 óta ad otthont a Formula-1 Magyar Nagydíjnak, de a „túraautó-szűzeknek” és a nem régen rajongóvá lett nézőknek megemlítenénk, hogy ez a pálya 10 éve egyszer már otthont adott a legrangosabb túraautó bajnokságnak. Igaz, 2001-ben az FIA még ETCC (European Touring Car Championship) néven jegyezte, hiszen a világbajnoki rangot csak később kapta meg. Azon a futamon Fabrizio Giovanardi (Alfa Romeo) és Roberto Colciago (Audi A4) osztozott a „Super Touring” kategória győzelmein, míg Duncan Huisman (BMW) nyerte a Super Production versenyt.

Ez előző három helyszínen a Chevrolet és Rob Huff dominanciája jellemezte az időmérőket és a futamokat egyaránt, de a Hungaroring technikás vonalvezetése és karakterisztikája már sokkal jobban feküdhet a BMW-nek és a Seatnak, mint a hosszú monzai egyenesek.

Változhatnak az erőviszonyok az által is, hogy a Seat armada két leggyorsabb pilótája, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro nálunk veti be először éles körülmények között a dízelt leváltó erőforrást. Az új szabályok szerint épített, 1.6 literes, turbós, benzines erőforrást a Sunred és a Lehmann Motorentechnik közös fejlesztése.

Mindeközben nem szabad megfeledkezni a leggyorsabb BWM pilótákról sem, mint a rutinos Tom Coronel, vagy a sikerre mindig éhes és kemény stílusú Kristian Poulsen. És kell-e még valakinek Magyarországon Michelisz Norbiról beszélni? Talán őt segíti a legtöbb tényező. Tehetségéhez nem sok pilóta ér fel a mezőnyben, az autót szépen kezdi belakni, csütörtökön még egy tesztet illesztettek be a programba Zengő Zoliékkal és talán az egyik legfontosabb: hazai pályán, remélhetőleg több tízezer magyar szurkoló előtt versenyezhet. Ezzel pedig remélhetőleg nem plusz terheket fogunk a vállára rakni, hanem segítünk neki minél jobb eredményt kiautózni a számára oly jól ismert aszfaltcsíkon.

 

 

Szólj hozzá! Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr152947679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása