A Dacia marketingesei összedugták a fejüket.
Elképzelem, ahogy ülnek egy szobában, flyer/plakát/stb. tervek szétszórva az asztalon az üres kávés bödönök közt, amik arról tanúskodnak, hogy az elmúlt napok folyamatos bréjnsztormingja egy közepes méretű ültetvény havi kávétermését használta fel üzemanyagként. Mindenfelé a kiszállítós kaják és az elszívott cigaretták dobozai. A füstöt már régen csak plazmavágóval lehet áthatolni, a falba már beleégett az utolsó prezi szlájdsójának utolsó diája, az ingek hónaljban enyhén megsárgultak, a mosdatlan arcok csillognak a kőkemény munka izzadságától. A kérdés pedig a crossover Duster helyett mi az ami jobban illik az Andros Trophée mezőnyébe. És ekkor az egyik tehetséges szakember a homlokára csap: EGYTERŰ!!!
És akkor ment a drót a Renault Sporthoz, hogy mi a feladat. A Lodgy "Glace" megalkotása. Ugyanakkor gyanús, hogy a műhelyben nem dolgoztak rosszul. Csináltak egy egészen látványos műanyag bódét a csőváz köré, belevágták a V6-ot, szekis váltót, meg mindent, ami szerintük a sikerhez kellhet. Ez lett belőle:
A csapat sem rossz, Alain Prost, Nicolas Prost and Evens Stievenart a két autóra a három pilóta. Val Thorens-ben pedig jött a meglepetés. A Lodgy első versenyén felért a dobogóra. Pontosabban Evens Stievenart kormányozta oda. Hogy mennyire volt ez sima és várható, az Stievenart leintést követő reakcióján látszik.
A második nap nem sikerült ennyire jól. Stievenart +20kg ballasztot cipelt az előző napi dobogója miatt, Prost pedig csak egy ötödik helyig verekedte magát.
Ennek ellenére, nem hiszem, hogy keserű szájízzel pakoltak össze a kékek.
Nem először látok androsos autót, de az oldalablakra szerelt ablaktörlőn sok év után is mosolyra húzódik a szám
Ez egy szerencsés bemutatkozó hétvége volt, vagy tényleg belenyúltak?
A választ most hétvégén adták meg: bele! Már a szabadedzéseken jól ment Prost, majd bő egy másodperccel jobb időt futott az első futam időmérőjén, mint a leggyorsabb üldözője. Evans ötödik lett, a Nicolasnak pedig még nagyon új és ismeretlen volt a pálya ebben a kategóriában. A második futam kvalifikációjának első szakaszában már azt gondolták az ellenfelek, hogy elfogyott a kalácsból a mazsola. Eltűnt a négyszeres F1 világbajnok előnye és már csak második volt. Amivel nem számoltak az ellenfelek, hogy ő nem magának találta ki pályája csúcsán a becenevét, hanem a többiek aggatták rá a titulust. Egyébként jogosan, hiszen nem csak a vezetésről tud mindent, hanem a versenyzésről. Ami ugye egy komplexebb dolog, mint simán a kormányt tekergetni. Ezt bizonyítandó a megnyugodott ellenfelek hátán megfagyott a hideg verejték, amikor a Professzor előkapta az előző szakaszban tarcsiba elpakolt legjobb gumikat. Az eredmény majd' két másodperc a másodiknak. Nem túl erdő-barát módon több kamion százaspézsé fogyott a paddockban. Egyebet nem is tehettek, mert még a "KisProst" is ötödik lett. Na ja, valszeg ő sem véletlenül kétszeres Trophée Andros Électrique győztes és úgy tűnik gyorsan adoptálta a pálya vonalát az összkerék-kormányzású autóra.
Az egész hétvégére jellemző volt ez a kép
A verseny elég egyszerűen zajlott. Prost előbb második lett, majd megszerezte a Lodgy első győzelmét is.
Már tavaly is nyert itt a Prof
Szerinted fognak ismételni? Egyáltalán meddig tarthat ez a jó széria a Dacianak? Itt vége? Vagy olyan év lesz, mint az F1-ben a Brawn GP első és egyetlen szezonja?
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem