Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

Csak lapjával az új Dacia, mégis gyors

G. Capelluti 2011.12.12. 15:58

A Dacia marketingesei összedugták a fejüket.
Elképzelem, ahogy ülnek egy szobában, flyer/plakát/stb. tervek szétszórva az asztalon az üres kávés bödönök közt, amik arról tanúskodnak, hogy az elmúlt napok folyamatos bréjnsztormingja egy közepes méretű ültetvény havi kávétermését használta fel üzemanyagként. Mindenfelé a kiszállítós kaják és az elszívott cigaretták dobozai. A füstöt már régen csak plazmavágóval lehet áthatolni, a falba már beleégett az utolsó prezi szlájdsójának utolsó diája, az ingek hónaljban enyhén megsárgultak, a mosdatlan arcok csillognak a kőkemény munka izzadságától. A kérdés pedig a crossover Duster helyett mi az ami jobban illik az Andros Trophée mezőnyébe. És ekkor az egyik tehetséges szakember a homlokára csap: EGYTERŰ!!!

És akkor ment a drót a Renault Sporthoz, hogy mi a feladat. A Lodgy "Glace" megalkotása. Ugyanakkor gyanús, hogy a műhelyben nem dolgoztak rosszul. Csináltak egy egészen látványos műanyag bódét a csőváz köré, belevágták a V6-ot, szekis váltót, meg mindent, ami szerintük a sikerhez kellhet. Ez lett belőle:

A csapat sem rossz, Alain Prost, Nicolas Prost and Evens Stievenart a két autóra a három pilóta. Val Thorens-ben pedig jött a meglepetés. A Lodgy első versenyén felért a dobogóra. Pontosabban Evens Stievenart kormányozta oda. Hogy mennyire volt ez sima és várható, az Stievenart leintést követő reakcióján látszik.

A második nap nem sikerült ennyire jól. Stievenart +20kg ballasztot cipelt az előző napi dobogója miatt, Prost pedig csak egy ötödik helyig verekedte magát.
Ennek ellenére, nem hiszem, hogy keserű szájízzel pakoltak össze a kékek.

Nem először látok androsos autót, de az oldalablakra szerelt ablaktörlőn sok év után is mosolyra húzódik a szám

Ez egy szerencsés bemutatkozó hétvége volt, vagy tényleg belenyúltak?
A választ most hétvégén adták meg: bele! Már a szabadedzéseken jól ment Prost, majd bő egy másodperccel jobb időt futott az első futam időmérőjén, mint a leggyorsabb üldözője. Evans ötödik lett, a Nicolasnak pedig még nagyon új és ismeretlen volt a pálya ebben a kategóriában. A második futam kvalifikációjának első szakaszában már azt gondolták az ellenfelek, hogy elfogyott a kalácsból a mazsola. Eltűnt a négyszeres F1 világbajnok előnye és már csak második volt. Amivel nem számoltak az ellenfelek, hogy ő nem magának találta ki pályája csúcsán a becenevét, hanem a többiek aggatták rá a titulust. Egyébként jogosan, hiszen nem csak a vezetésről tud mindent, hanem a versenyzésről. Ami ugye egy komplexebb dolog, mint simán a kormányt tekergetni. Ezt bizonyítandó a megnyugodott ellenfelek hátán megfagyott a hideg verejték, amikor a Professzor előkapta az előző szakaszban tarcsiba elpakolt legjobb gumikat. Az eredmény majd' két másodperc a másodiknak. Nem túl erdő-barát módon több kamion százaspézsé fogyott a paddockban. Egyebet nem is tehettek, mert még a "KisProst" is ötödik lett. Na ja, valszeg ő sem véletlenül kétszeres Trophée Andros Électrique győztes és úgy tűnik gyorsan adoptálta a pálya vonalát az összkerék-kormányzású autóra.

Az egész hétvégére jellemző volt ez a kép

A verseny elég egyszerűen zajlott. Prost előbb második lett, majd megszerezte a Lodgy első győzelmét is.

Már tavaly is nyert itt a Prof

Szerinted fognak ismételni? Egyáltalán meddig tarthat ez a jó széria a Dacianak? Itt vége? Vagy olyan év lesz, mint az F1-ben a Brawn GP első és egyetlen szezonja?

Címkék: dacia andorra prost val duster andros trophée lodgy thorens glace

11 komment Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr463454371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopi3.14 2011.12.13. 01:25:07

Ha levonom a blikkes lódításokat, akkor egész tűrhető cikk. Azzal együtt a videót is megtekintve Hofi jut róla az eszembe a meccset tévén néző, rádión hallgató esetben.

victor vacendak 2011.12.13. 08:35:50

Szerintem a Dacia marketingeseinek ehhez semmi köze. Sokkal inkább a Renault szekciónak.

encore 2011.12.13. 09:06:35

Érdekesek ezek a másodmárka pozicionálások.
Közvetlen konkurencia a Skodának, tehát akkor a Renault prémium akar lenni???
Ahogy hallom a VW az akar, és állítólag messze el fogja hagyni a konkurenciát(Audi újratöltve), én csak nevetek.
Ki fogja megvenni prémiumáron bármelyiket???
Ki fog Rallys szerepléssel mostani Renault áron Daciát venni??
Én biztos nem.

cr500 2011.12.13. 09:34:53

Ilyen verseny csak egyszer van egy évben??? Mert ..rvára nem hallottam még róla,vagy egy külön szakág? a rallycrosshoz hasonló,vagy az is??? Egy. cool,ahogy a nagy "ferdeorrprof"nyomatja nagy kedvenc!

G. Capelluti 2011.12.13. 09:50:03

@cr500: Minden télen nyomják. www.tropheeandros.com/
Autóból vannak az elektromosok, ahol N. Prost ment korábban és vannak ezek a belsőégésű motoros, négykerék kormányzásúak.
Meg a pilot bike. De a jégmotorozás nem a mi profilunk. :-)

stig 2011.12.13. 10:36:10

Szerintem folytatják tovább a versenyzést, mert a renult valami más, "magasabb" szakágban fog indulni, és a tömegmárkának kell a siker, hogy el tudják adni.

Prost, a legjobb forma egyes versenyző akit láttam valaha is (82-től szurkoltam neki), és hiába majd 57 éves még mindig ott van az élen...

morcosboci 2011.12.13. 11:22:57

Nem hiszem, hogy új autót építettek, inkább a tavalyira ráhúztak egy új üvegszélas bódét. A műanyag alatt semmi köze a dácsiához de a marketing csúcsa mert olyan héjat szerelsz fel amilyet akarsz. A cikk elejéhez még egy kis puliszka,cujka meg murfatlar hiányzik, a gyorskaja meg természetesen miccs mustárral nyam-nyam.

victor vacendak 2012.01.26. 10:30:34

Ennek csak a neve Dacia, a románoknak köze nincs hozzá...

Tizenkettő 2012.02.01. 12:53:26

És meg is nyerte a sorozatot:D Gratuláljunk nekik :D

parasztvakitas 2012.02.19. 14:58:34

@victor vacendak: es ha van? most kapnak penzt es lehetoseget...

szivet melengeto nezni ezt az egeszet

victor vacendak 2012.02.19. 16:19:30

@parasztvakitas: "És ha van?"

De nincs. Csak a név.
süti beállítások módosítása