Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

Walter visszatér a Hegyre

T-Maci 2012.04.14. 15:23

Walter Röhrl 25 évvel ezelőtt pályacsúccsal nyerte a Pikes Peak Nemzetközi Hegiversenyt. Ezt a jubileumot egy bemutatót futammal ünnepelheti meg a 65 esztendős német legenda.

 

Walter Röhrl 1987-ben 10:47.850 alatt teljesítette a távot a több, mint 600 lóerős Audi Sport quattro S1-gyel. A pálya nyomvonala ugyan nem változott, de a murvás részek aszfalt burkolatot kaptak. Kíváncsian várjuk, hogy mennyit gyorsult a pálya, és mire képes az "Öreg" a régi technikával?

 

Címkék: Pikes Peak Walter Röhl Audi S1

14 komment Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr794359424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsírnak való 2012.04.14. 15:44:10

Kicsit elnézte,vagy nem vette figyelembe a hátsó szárny használati utasítását. :) Ezt persze viccnek szántam.Hajrá "Öreg" ! :)

Rocko- 2012.04.14. 16:30:20

én is kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.04.14. 22:02:28

Nem akarok unnepronto lenni, de szerintem Walter nem fogja kitolni a szemet a muzeumbol kihozott tobb, mint 26 eves technikanak.

dzolee 2012.04.15. 00:32:43

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Szerintem meg igen szét fogja taposni mert megteheti! És odabasz majd rendesen!

geloga 2012.04.15. 00:47:54

Walter egy soför zseni és még mindig meg fogja mutatni!

Gettóblaszter 2012.04.15. 23:23:54

Csak annyit mondok, hogy Győrben gyáron belül kb. 200-al tolta, pedig csak pár 100 m-e volt egy menetben. Nem szarozi az öreg, tudja, hogy a sok ember azért ment oda, hogy az igazi technikát lássa, nem csak maszatolást. Ez olyan lenne mint a repülőnapon a statikus bemutató. (gyk. gép kiállítva körbekordonozva) Broáf! CSak figyeljetek, szerintem jópár arcot oda fog verni.

Gettóblaszter 2012.04.15. 23:35:07

Még a témához kapcsolódik a fent említett Győri bemutató sztorija:
A G1-es csarnok előtti egyenesen gyorsulgatott fel alá (néhány 100m) minden egybegyűlt legnagyobb örömére. Padlógáz majd a végén satu. Elvileg 3x ment volna oda-vissza, de gondolom élvezte is meg az emberek se nagyon akartak visszamenni dolgozni, úgyhogy gondolta megy még egyet. Ezt előre nem beszélte le a rend szigorú őrével (nevezzük Bélának) aki amúgy sem tudott 4-ig számolni, így a 3. kör után kiugrott az öreg elé aztán integetett, hogy menjen a parkolóba. (a padlón üvöltő hótoló elé érted...) Nos pár méteren múlott, hogy Béla nem lett kecsap. Visszaugrott a fűre, Walter pedig megfordult és ment még egyet. Na ebből gondolom, hogy ha ő menni akar akkor menni fog, mindegy mit mondanak neki.

red87 2012.04.16. 00:26:08

@Gettóblaszter: Nocsak. Egy német, aki nem a végletekig fegyelmezett :) Ezt szeretjük :)
Hajrá Walter!

eftomi 2012.04.16. 15:37:00

Pedig épphogy végtelenül fegyelmezett, és mindenki másnál jobban ismeri a határokat. Másképp nem is maradhatott volna életben ilyen teljesítmény mellett.
Szerintem

Max respect, és drukkolok neki

totyizselé 2012.04.16. 16:27:22

@Gettóblaszter: á, Röhl annakidején hozzászokott az ilyesmihez :) amerre nyílt a tömeg, arra volt az út.

zombika 2012.04.16. 23:46:27

Ööööö... én nem láttam a hírben hogy az régi autóval menne. Remélem alápakolnak valami csúcs audit vagy porgét. Bár az én kedvencem Tajima, kiváncsi leszek mit megy a villany Suzukival. Amióta (2000) megláttam a GT2-ben (pléjsztésön) az Escudot, azóta nézem a Pikes Peakot és szurkolok az öreg Mosternek. :)

2-More 2012.04.17. 11:05:54

Én is komálom az öreget, de Tajima ellen kevés lesz a S1, nameg, az az ember már szerintem a hegyen él, mellesleg meg frankón elmebeteg.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.17. 16:52:17

Ez igen! A csávó aztán kitolta a határait a valószínűtlen lehetetlenségig!Mindezt a nagyon jó áttételezés miatt is tudta így tenni.És a minden fordulatszám tartományban közel 1000 Nm közeli nyomaték miatt.És a gép is pillekönnyű!Sokszor a merész kanyarokban szinte úszik a levegőben!
süti beállítások módosítása