Baromi nehéz írni, tele vagyok érzelemmel. Mit tele, túlcsordultak, könnyekkel küszködő gyerek vagyok. Köszönöm! De kezdjük az elején.
A ma reggeli warm up nem volt egy nagy durranás, Norbi kb. azt az időt autózta, amit szombaton. Tűkön ülünk, várjuk a repülő (gördülő) rajtot. Jönnek a fiúk, elengedik őket, de Menu mozit néz, vagy mi, mert beragadt, és ... nemár, Norbi visszaesett a 12. helyre. A fenébe! Wéber Gabi viszont szépen feljött a 10.-re. De Norbi megkezdi a felzárkózást, elmegy Wébernek, majd Sabatinonak (akit Gabi is megelőz). Zengőexpressz? A végtelenbe és tovább!
A harmadik kör végére megvan McDowell és Nash is. Kit érdekel, hogy elől a kékek mit csinálnak! (Hármasbefutóra készülnek.) Coronel feltámadt, mert Wébert megelőzte a 9. körben, Norbi pedig a spanyol seatos Oriola mögött körök óta beragadt. Na végre, az utolsó előttiben egyel előrébb jutott a hímesházi fiú! Lássuk, meglesz-e az ötödik hely, és lenyomod-e Monteirot? (Legyen, lécci!)
Nemár, Coronel hogy kerül ide már megint? Az utolsó körben Tom Coronel megelőzte Norbit, aki így hetedik lett. (Legjobb privát!) Wéber Gabi pontot szerzett és 4. a privátok között! (A rend kedvéért Muller, Huff Menu a dobogó.)
Az AutoGP-ben nincs magyar, inkább elmentem kocogni, nem bírom a stresszt.
Na, jöjjön már az állórajtos. Rajtol-e legalább akkorát Norbi, mint múlt héten Dióspatonyban, a szlovák futamon?
Hi-he-tet-len! Norbi akkorát rajtolt, hogy el sem hiszed (én sem). Meg a fullratöltött célegyenesi lelátókon ülők sem. Elsőnek fordul a Kapócs-parabolikában! Üljek? Álljak? Ugráljak? Térdeljek? Nézzem? Hallgatom, de nem merek odanézni. Jól van, jól van, már két másodperc az előny. Mondjuk mák, hogy Oriola és Bennani jönnek, nem pedig Tarquini és Muller jönnek mögötte. A kékek fennakadtan Monteiron. Isten tartsa meg a jó szokását a portugálnak. Minden méter, amit mögötte töltenek a Chevy-k, az Norbinak adott előny!
Már majdnem féltáv, Norbi az élen, mögötte 3 másodpercre lemaradva Oriola és Bennani, akiknek a nyakán Menu. A helyzet változatlan, de még hat kör vissza van. (Bocs, Wéber Gabi kapott egy áthajtásost, de ezen nem érek rá bosszankodni!)
Az egyes kanyarban (célegyenes vége) Menu kettőt előzve feljött a második helyre. A francba, remélem kitart Norbi előnye.Mire lesz elég a 4 másodperc? Ami egy körrel később már csak 3,5? Ha ilyen ütemben jön Menu, akkor... Inkább nem mondom ki, nem kiabálhatom el! Ésszel Norbi, csak semmi nyomás, alig 10 millióan szurkolnak Neked.
Utolsó kör! Alig két perc van a kockás zászlóig! Csak galamb ne jöjjön! Mi lesz már?! Jön fel Menu, de ez kevés lesz, hogy elrontsa a játékunkat! Fordul Norbi a célegyenesbe! És MEGCSINÁLTAD!!! Tényleg csak ennyit láttak belőled a második futamon:
A totalcar kiküldött tudósítói magyar idő szerint a kora esti órákban megtalálták Michelisz Norbi jövőbeli csillagának helyét. Los Angeles gratulál a vasárnapi győzelemhez! :)
A képen Sipos úr (streetsta) foglalja a csillagot.
Tovább is van, mondjam még? Mondom:
A Lotus Ladies Cup nem hozott ma akkora bombahíreket, mint tegnap. Bús Edina ismét, vagy ha tetszik, szokás szerint megnyerte a versenyt. Rajt-cél győzelmét senki sem veszélyeztette, legfeljebb az volt meglepetés, hogy csak 4 tized előnnyel. (Övé volt a leggyorsabb kör is, mint általában.) Megint csak a B-betűs vezetéknévvel lehetett nyerni: a dobogón Bús, Bende és Budaházi. Érdekes, hogy Bús Edina egyik szektorban sem volt a leggyorsabb, a harmadik Budaházi Nóra pedig az első és második szektorban gyengébben teljesített. Saját ideális körét (a legjobb szektoridők összege) egyébként Bánki Ágnes - mellékesen négygyermekes családanya - tudta megközelíteni a legjobban. Hiába a jogászok már csak ennyire precízek.
És vár még minket a Lada Granta Cup is! A versenyben váltott versenyzőkkel lehet menni, de az egyedül induló versenyzőnek is ki kell állnia a boxba, "versenyzőcserére". A rajtrácson a Kiss/Major (#51) brigád mellől a ma már egy győzelmet behúzott Bús Edina/ifj. Ficza Ferenc (#4) páros indult. Nagy reményekkel vártam a futamot, mert Kiss Norbi tegnap az időmérésen oktatott (ahogyan tavaly a Maserati Trofeoban), Bús Edina pedig szintén gyors, és taktikus. A tavalyi 1600 köbcenti alatti endurance bajnok Major Benedek és az ETCC legfiatalabb dobogósa, ifj. Ficza Ferenc pedig egyértelműen a jövő tehetségei az arcpirítóan alacsony - 16 éves - életkorukkal. (A Kisficzát egyébként már akkor kedveltük, amikor még csak szeretett volna gokartozni.) Nyitray "Nitro" Béla pedig a harmadik sorból rajtolt.
Nem sztorizni, meg bennfenteskedni jöttünk! A rajttól Kiss Norbiék jöttek el a legjobban, Ficzáék visszaestek a harmadik helyre, a két magyar autó közé Kalmanovics (#17) jött be, aki egyébként a leggyorsabb kört is megfutotta. Fordulatos versenyen végül ismét csak a magyar himnusz szólalt meg, mert Bús Edina és ifj. Ficza Ferenc 20 másodperc feletti előnnyel megnyerték a futamot. A második helyre Malejev (angol átiratban Maleev), a dobogó legalsó fokára pedig Shulmeister/Akiniazov legénység ért oda. Nyitray Béla a negyedik lett, Kiss Norbiék pedig - volt ezer bajuk - körhátrányban lettek a nyolcadikok.
Ahogyan Tom Coronel látta (köszi Balt):
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem