A TC podcastjának, a so genannte Égéstérnek lelkes hallgatója vagyok. Több oka is van. Az egyik, hogy örök érvényű mondatok hagyják el a szakértő ajkakat. Pl. ahogy Vályi "ommm" Pista úgy képszerűsítette Winkler Robi egyik elkövetett hibáját, hogy "és akkor kétszázzal beszáguldottál a rettenetes, meredező, né..r f...ok közé". Vagy ott van Zách Dani, akit csak úgy simán jó hallgatni. Kellemes az orgánuma, ráadásul okos dolgokat mond. De az egyik nagy kedvenc a zenei blokkok. Nincs David Guetta, Adele, meg Michel Teló. Van viszont rengeteg fincsi motorhang. Mindenféle. Érdekes, hogy én csak 3 feladványt ismertem fel az eddigiekből, amit viszont ők pont nem. Egy Bömbi, egy Porsche és egy Spitfire. Igaz, utóbbira Messerschmidtet mondtam, de az jóval közelebb volt, mint az ő megfejtéseik.
Találtam egy összeállítást, amit szívesen lejátszanék nekik is, hogy mit ismernek fel belőle. Aki ismer, tudja rólam, hogy a pályaversenyzés mellett igazi szívem csücske a hegyiverseny is. Csinálni is, nézni is szerettem. Ezúttal viszont nem a vezetéstechnika, a látvány, a tempóból megúszó BMW-k a lényeg. Egy csodálatos 10 percet tálalok nektek, amit akár nézni sem kéne. Persze úgy teljes az élmény, de a lényeg, hogy nem rontották el az egészet valami ócska dijum-disum zene alákeverésével, hanem igazi pjúrsound-videó. Aki jár túraautó-, GT-, vagy hegyiversenyre, az csukott szemmel felismeri az üvegelt BMW-k jellegzetes üvöltését, Porschék morgását, Kadettek hörgését. De amit nem minden nap hallani, az a Lancia Delta S4. Hogy szemből olyan a hangja, mint egy villanymotoros RC autó nyélgázon, hátulról meg mint egy formaautó.
Jó mulatást a mai zenei programhoz.
Van külön egy kizárólag Delta S4 válogatás is. Itt már azt is hallani a rajtnál, hogy mekkorákat présel az a rettenetes turbo.
Akik kedvelik a különlegességeket, azok már hallottak a Transit kupáról. Nos, ez sem kevésbé furcsa látvány. Versenykamionok a hegyen. Tudom, hogy Pikes Peak-en is van nekik külön kategória, de akkor is mindig furcsa és egyben félelmetes látvány egy ilyen, ahogy szuszog és présel a turbo, vagy ahogy 0:37-nél teljesen irányítva úszik a segge.
Egy kigyorsításon alig 3,5 kiló kormot tol a levegőbe.
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem