Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

Verseny a fellegekbe

T-Maci 2012.08.12. 10:07

ppihc2012.jpg

Augusztus 12-én rajtol a világ leghíresebb hegyiversenye, a 90. Pikes Peak International Hill Climb. Az eredeti időpontja július 8-a lett volna, de a tűzvész miatt új időpontot kellett keresnie a rendezőnek. A pálya némileg megváltozott a korábbiakhoz képest, hiszen a murvás részeket leaszfaltozták (a pálya helyszíne egy közkedvelt, turisták által látogatott hely, ezért kellett leaszfaltozni). Ez mindenképpen új kihívást jelent a versenyzők számára.

Királykategóriában (Unlimited) 7-en indulnak. Nekik nem más a céljuk, mint megdönteni Nobuhiro Tajima tavaly megfutott idejét: 9:51,278. Szinte biztos, hogy megdől a rekord, csak az a kérdés ki lesz a leggyorsabb? A legismertebb és talán a legesélyesebb Jean-Philippe Dayraut az überbrutál Dacia Dusterrel. A nyirádi rallycross eb-t megjárt Liam Doran édesapja, Pat Doran is ott lesz egy legendás Ford RS200-zal. Szintén Forddal támad Mark Rennison. A többiek: David Donner (Palatov D4PPS), Cody Loveland (Acura NSX),  Jimmy Keeney(Chevrolet Colorado) és Paul Dallenbac (PVA-03). 

Nobuhiro Tajima idén kategóriát váltott: Az Unlimited kategóriás Suzukiból átült egy saját fejlesztésű elektromos autóba. Nekem nagyon hiányzik a versenyautós csattogás-durrogás, de tempó, amit megy nagyon meggyőző. A teszten nem sokkal maradt el a királykategóriás autóktól, ráadásul a pálya utolsó harmada nekik fog kedvezni, mert az elektromos autók teljesítményét nem befolyásolja a levegő összetételének változása.

A királykategóriából hiányzik még Rhys Millen, aki idén a legnépesebb kategóriában indul a Hyunday Genesis Coupeval. Bár Millen eléggé kimagaslik a kategóriából, mégis itt, Time Attackban várható a legnagyobb csata.

pp_audi.jpg

AudiQuattro a hivatalos Pace Car

Sajnos hiába vártuk, hogy Walter Röhrl 25 év után ismét nekivágjon a Hegynek a legendás S1-gyel. Az Audi ugyanis a napokban bejelentette, hogy az autó ugyan ott lesz, de nem Walter fogja vezetni!

antal_krisztián.jpg

KrisAntal a 2011-es Pikes Peaken

Hiába keressük Kris Antal, vagyis Antal Krisztián nevét a nevezési listán. Múlt héten pénteken ugyanis bejelentette a visszalépését. Egy saját fejlesztésű és építésű autóval állt volna rajthoz. Az autó el is készült, de nem tudták eleget tesztelni, ezért nem vágnak neki a futamnak. Brutális egy jószág az biztos, hamarosan írunk róla hosszabban! Annyit elöljáróban, hogy ez az autóval abszolút esélyes arra, hogy megnyerje, a Pikes Peaket!

Címkék: video audi hegyiverseny hill climb antal krisztian Pikes Peak

9 komment Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr424706164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V12 Power 2012.08.12. 11:47:18

Hááááát, megnéztem ezt az elektromos felfutást... Lehet, hogy jó időt fut majd, de mennyivel inkább nézek-hallgatok egy Urquattro S1-et, még ha tovább is tart neki! Mellesleg irtó nagy baromság volt leazfaltozni a pályát, teljesen elveszti a feelingjét, egy lesz a sok közül.

srank 2012.08.12. 12:21:26

szinte biztos hogy megdől ...
jja azért volt 10 éves az előző rekord is mert minden évben döntögetik a rekordokat mi ?
ez nem a nordsaffe , ez valami más ...

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2012.08.12. 13:20:09

@V12 Power: Fosszilis tüzelőanyag nélkül nem autó.

numl0ck 2012.08.12. 13:26:59

@srank: azt is vedd figyelembe, hogy majdnem az egész le lett aszfaltozva. sokat számít a futott időben

srank 2012.08.12. 13:38:09

@numl0ck:
nem hinném hogy a murva miatt lenne nehéz verseny, akkor inkább a laborban erős kocsik légszomjával vagdalódzzunk , annak nagyobb a befolyásoló tényezője, pláne amennyi levegő kell egy villanyautónak :D

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2012.08.12. 14:03:10

@srank: A levegő összetételének megváltozása hatással van az emberre és a gépre egyaránt. Az elektromos autóknál magasabb részeken maximum a hűtéssel lehet probléma. A fosszilis tüzelőanyaggal hajtott vasaknál viszont igen komoly teljesítményvesztéssel kell számolni...

A murvás részek kiesése jelentősen befolyásolja majd lefutási időt. Nem kell spéci futómű-gumi. Elég egy aszfaltos szett...

Ami megkeverheti a kártyát az az időjárás. Nem ritka, hogy a felső részen esik a hó...

Georg1979 2012.08.12. 20:11:55

@V12 Power: Igen, én is meglepődtem a videón, hogy a pálya végén leaszfaltozták az utat. Én anno, mikor először mentem rajta DiRT-ben, Audival... Szó szerint féltem az utolsó, murvás részen. pedig az csak egy játék. Milyen lehet igaziban? Durva. Egyébként egész jól megcsinálták a játékban a pályát. Simán tudtam a videón. hogy épp hol járok.
A villanyautóban azért az mindenképp jó, hogy van hangja. Sokat segít a vezetésben. Egy szinte hangtalan autóval rendkívül nehéz lenne versenyezni. A hang sokat segít. Még akkor is, ha nem hasonlít a belsőégésű motorok hangjára.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.08.12. 22:22:24

Nem sok hibazasi lehetoseg van a palyan.
Kicsit benezi az ember az ivet es lenn talalja magat a hegy aljan.
süti beállítások módosítása