Mozis játék

Killer Elite - Válogatott gyilkosok

Játssz velünk és nyerj jegyet rá a blogon! Tudj meg többet itt!

Racing Dream

Autós pályaversenyzésről mindenkinek

Friss topikok

HTML doboz

Makaóban már élesben megy a pörgés

G. Capelluti 2012.11.16. 15:27

Megkezdődött a várva várt utolsó csata a 2012. évben, ami a egyúttal a háború(k) kimenetelét is hivatott eldönteni. A pontverseny nem lefutott még sem az összesített, sem pedig a privát értékelésben.

Drivers_Family_Pics_Mac_5.jpg

Az első szabadedzésen meglepetésre nem csak a Chevy-k durrogtatták a petárdákat, hanem a másik gyári alakulat, a friss belépőként megjelent Honda is. Ahányszor a kékek gyorsultak, mindannyiszor jött Tiago Monteiro, és bizony törte rendesen a borsot az orruk alá. Végül Huff áttörte a 2:32-es határt, mögötte végzett kicsivel lemaradva Monteiro. Így a Menu és Müller kénytelen volt megelégedni a harmadik és negyedik hellyel. Ami jó hír volt nekünk, hogy Michelisz Norbi volt a leggyorsabb Yokohama Trophy-s versenyző és a leggyorsabb BMW. Még Tarquini is mögötte végzett.

Huff_Mac_32.jpgHuff nagyon szeretne nyerni

A történtek után elgondolkodtak a Chevrolet csapatánál, hogyan is fújhatta ki az orrukat egy Civic. Néhány csúszkát odébb húzhattak a laptopon, mert csúnyán megalázták a mezőnyt. Huff majd egy másodpercet gyorsult és megint nyerte a második gyakorlást. Müller és Menu loholtak a nyakán, de azért a brit fiú megnyugtató előnnyel várhatta az időmérőt. Norbi lényegében nem tudott újítani, ami azt jelentette, hogy az immár magára találó Tarquini és Monteiro mögött hatodik lett. A jó hír az volt, hogy Oriola ismét lemaradt Norbitól. Talán mégsem annyira a frontosoké ez a pálya, mint ahogy Pepe csapata állítja? A babérokon ücsörögni nem lehetett, mert a különbség viszont nem volt olyan nagy.

Hogy is volt a szabadedzés?

Innen indultunk neki az időmérőnek. A pole pozíciót illetően senki nem számított nagy meglepetésekre. Huff nyerte a két szabadedzést és az elmúlt három évben is ő rajtolt az élről. A srác nagyon szereti és érzi ezt a pályát. És nem elhanyagolható szempont, hogy baromira szeretne már kilépni Müller árnyékából és világbajnok lenni. Ennek megfelelően 0,047 másodperccel nyerte a Q1-t a francia előtt. Lehet, hogy szerencséje is volt, mert Freddy Barth úgy odaverte az autóját, hogy pirossal azonnal leállt az edzés. A baleset előtti pillanatokban Coronel kicsúszott a Q2 társaságból, amit lett volna lehetősége orvosolni az újra indítás utáni négy percben, de a gyors körén eltört a féltengely és elszálltak a remények is.

DAste_Mac_72.jpgVolt kaland bőven. Itt D'Aste úszta meg, hogy a megforgás után szemből telibe verjék a bajor paripát

A Q2.ben a helyosztót gyorsan, az első körrel lezavarták a Chevrolet versenyzői. Müllert megint átugrotta Huff, őket üldözte Menü. Ugyan utána még mindegyikük tudott javítani az idején, de a sorrend már nem változott. Tarquini utoljára ül a Seat kormánya mögött, hát meg is adja a módját. Negyedik helyről rajtol, a portugál Hondás elől.

A Zengő Motorsport videója a időmérőről

Persze minket a Yokohama Trophy érdekel igazán. O'Young rommá tört autóját szépen összerakta a bamboo, leggyorsabb privátként - és egyetlen helyi "erőként" - egy hajszállal be is fért Norbi elé, aki így hetedik. Innen még hozható az első futam, noha a gördülő rajtnál nem jön ki annyira a BMW előnye. Egy győzelemmel pedig... De erről babonából inkább ne is beszéljünk még. Szóval kell a jó rajt, mert Makaóban előzni, gyakorlatilag lehetetlen. Oriola nyolc tizedmásodperces hátránya csak a kilencedik pozícióhoz volt elég. Ez viszont első sort jelent a második futamon, méghozzá MacDowell mögött. Norbi majd a negyedik kockából várja a rajtfények kialvását. Itt már tényleg okkal bízhatunk a jó rajtban, nem egyszer ugrott ő már át 2-3 autót álló helyzetből. Gondoljunk csak a Hungaroringre.

Michelisz_Mac_72.jpgCsak ilyen tempóban lássunk, Norbi!

Pályaismertető Norbitól:

Ki fogja nézni a hajnali közvetítést? Én aludni sem fogok tudni, szerintem. De ahogy egy nagyon okos embertől hallottam, az éjszaka különben sem arra van, hogy aludjunk, hanem, hogy sötét legyen! 

Címkék: video bmw hungaroring macau müller wtcc makaó túraautó huff menu michelisz tarquini monteiro zengőmotorsport

10 komment Facebook komment

A bejegyzés trackback címe:

https://racingdream.hu/api/trackback/id/tr844909916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giryu 2012.11.16. 16:20:12

Mikor (hány órakor) kezdődik a futam?

lex lathor 2012.11.16. 16:22:53

Giryu: vasárnap reggel 4.

G. Capelluti 2012.11.16. 16:29:43

@Giryu: Az első futam közvetítése az Eurosporton vasárnap hajnali 04:00-05:00. A másodiké 05:00-06:00.

KuraudoSutoraifu · dexrpg.wordpress.com 2012.11.16. 16:59:44

"őket üldözte Menü".
Huff és Müller nem voltak éhesek, hogy egy menü elöl menekültek?

Alvás nem sok lesz, hajhullás annál inkább... Hajrá Norbi!

dekás dezső 2012.11.16. 18:25:23

brutál kemény ez a pálya, nem nagyon lehet hibázni.
iszonyatos koncentrációt igényel itt a test test elleni verseny.

G. Capelluti 2012.11.16. 19:06:43

@dekás dezső: Ezen a pályán sajnos többnyire végzetes a hibázás, vagy egy igazi test-test elleni (összeérős). Csak Norbi ússzon meg minden ilyet.

r222 2012.11.16. 20:13:52

Tényleg marha nehéznek tűnik ez a pálya.Ráadásul nagyon egyenetlen az aszfalt,legalábbis a videóból ez jött át.Egy elrontott fékezés és áll is keresztbe a csúzli.Sok sikert kívánok Norbinak.Remélem nem alszom el,mert nagyon kíváncsi vagyok a futamra.Elég lehetetlen időpontban lesz a verseny.:) Ez a négy órai kezdés a legrosszabb.

G. Capelluti 2012.11.16. 20:32:51

@r222: Nem lehetetlen. Az egy kellemes délutáni rajt. Csak nem CET szerint. ;)

Giryu 2012.11.16. 21:01:35

@lex lathor: @G. Capelluti: Köszi, ébren leszek!
Mutasd meg neki, Norbi! Hajrá!