Visszatérő kérdés, mióta előbb a Seatok, majd a Chevrolet-k lenyomták a WTCC mezőnyét. Michelisz Norbi elmondta az Égéstérben, hogy szerinte a versenyautó hajtson hátul. Vigyázat, nem lesz szó sem súlyelosztásról, kezelhetőségről, apexről, futóműről, vagy bármilyen más hardcore autóépítési, vagy vezetéstechnikai kérdésről, sem pedig a BMW és a többi autógyár WTCC-s szerepléséről. A ralisportban nincs ütőképes hátsókerekes topautó, időnként egy lejárt homologizációjú autóval, néha egy GT autóval egy-egy jókezű ember oda-odaér az összkerekesek, és frontosok közé, de az inkább csak szabályt erősítő kivétel. Ezzel szemben a gyorsasági szakágban (pályaversenyzés, hegy) viszont a fronthajtásosok megjelenése óta folyamatosan napirenden van a háború.
A kérdés igen élesen felvetődött a Brit Túraautó Bajnokságban, amikor 1987-ben egy AE86 (Hacsi) és egy AE82 vívott késhegyre menő csatát.
Ugyancsak elölhajtós-hátulhajtós párharcot láthatunk az 1989-es Japán Szlalombajnokság egyik fordulójáról készült összefoglalóban:
Neked hol hajt a kedvenc versenyautód?
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem